Software programmeur

Programmeur

t.a.v. Mevr. D. Komduur.

Project: Nieuwe releases uitwerken en realiseren

Op de helpdesk worden alle calls geregistreerd en daar waar mogelijk direct opgelost. Wanneer er meer functionaliteiten nodig zijn om tot een oplossing te komen kan het zijn dat de call wordt doorgezet naar de status “nieuwe release”.

Deze calls worden worden intern besproken, uitgewerkt en uitgevoerd.

De uitwerking hiervan wordt voornamelijk verricht op het niveau van “conditities” en “events” herschrijven in de software.

Project: Externe koppelingen met i/Motion tot stand brengen

Het integreren van externe applicaties en partijen in i/Motion.

Dit kunnen diverse projecten zijn, variërend van een externe opstart tot een totale integratie van de externe applicatie.

Er wordt hoofdzakelijk gewerkt XML en de Progress Database van i/Motion.