Hardware programmeur

Programmeur

Vooruitgang begint met een goed idee ……

t.a.v. Mevr. D. Komduur.

Project: Nieuwe versie

i/Motion software wordt elke dag nog verder (door)ontwikkeld. Om tot een nieuwe versie te komen worden er toevoegingen en aanpassingen gedaan in de Progress Database van i/Motion.

In samenspraak met het ontwikkelteam worden de wensen van de klant en de veranderingen in de markt omgezet in een project plan dat leidt tot het opleveren van een nieuwe versie.

Project: Agenda ontwerpen en bouwen

Het ontwerpen van een Garage Management Agenda in PHP die gekoppeld is met de Progress Database van i/Motion. Het project “agenda” is gebaseerd op de verschillende wensen van de gebruikers en gebruikersgroepen van i/Motion en de toekomst ideeën van het ontwikkelteam van Cta-Consulting.